I'm Carolina, who are you?

Eu sou a Carolina e tenho 24 anos.
Sou assistente de produção, tenho a mania que canto e que gosto de moda e de fotografia, e a pedido de algumas famílias, decidi fazer este blog para postar fotografias do meu dia-a-dia até porque, como boa vaidosa que sou, tenho o roupeiro cheio de coisas giras que valem a pena partilhar.

Daqui vão poder tirar algumas ideias para os vossos dias serem mais vaidosos ☺

Por isso, meninas, mantenham-se atentas!


*Earings: Parfois | Lipstick: Kiko Cosmetics
 
 
My name is Carolina and I'm 24 years old.
I am an event planner assistent, I sing in bands and stuff, and I think I have some feelings for fashion and photography. So, after lots of people asked me to make a blog, I considered and here I am. I'm going to be posting pics of my days, of the clothes I'll be wearing, make-up, etc....
Here you can take some ideas for your looks and glamour up your days.
Hope you like it! ☺

Stay tunned!!

 


 
                  Bisous*
 
                      Carolina

Comentários